The weekend

Jag måste bli bättre på det här med att uppdatera.. haha! Hur som helst. Jag har haft en sjukt trevlig helg i Torsdags var jag hos frisören efter skolan, det blev kort! Sen åkte vi hem till Josse i södra sandby och kolla på Bratz filmen och krängde godis. På fredagen var vi lediga och på kvällen var jag bara med Sara och Josse, det var mys. I lördags, igår, så var vi hemma hos Elin (har tyvärr inga bilder). Det var sjukt kul att umgås sådär med alla igen, supermysigt! Vi får ses snart igen.
Såå, det var min helg i stora drag, haha. Idag ska jag bara vara hemma och plugga till mitt datorkunskaps prov som jag har på onsdag. Hoppas alla har haft en trevlig helg! Puss ♥



helgens outfits

Kommentarer
Postat av: NELLI

Tack så mycket =D

2009-02-08 @ 15:33:25
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0