Mars april har knopp i håret


Idag slutade jag tolv. Åkte in till stan med Sara och köpte den här väskan! Mmh den är så snyyyygg! Köpte även ett linne och ett skitsnyggt skärp med runda nitar. Sedan satt vi i solen och bara njöt. Sjukt mysig dag idag! På kvällen var jag, sara och josse hos josses mormor och spelade spel med henne, Trivial Persuit. Det spelet är jättekul fastän att man inte kan någonting typ, haha. 
Upptäckte att min mamma hade lånat min dator nu ikväll när jag kom hem, UTAN ATT FRÅGA?! och såg då även att hon hade varit inne och läst min blogg. Fick du veta mycket som du inte redan visste? 
Så då var det ur världen, puh! I morgon ska jag förmodligen klippa min lillebror (har även fått tillstånd at styla, yeah) sen om jag hinner så ska jag fixa mina naglar sen ska jag hem till sara och sjunga ABBA sing star. Det är så jävla kul!
Jaja. Skriver antagligen (lovar inget, hehe) i morron. Ska komma ihåg att ladda min kamera också. Puss & Godnatt ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0