Greed... Need!

Jag har hittat mina drömskor på gojane.com. Studiebidrag kom nununuuu!


Föresten har jag ny hårfärg! Jag avfärgade mitt hår för att försöka bli blond (är det naturligt) men det röda har bitit sig fast så hårt i mitt hår att det fortfarande va röd färg kvar. Så jag blev tillsagd att färga det i en askblond nyans föratt bli av med det röda och nu är mitt hår typ brunt, haha. Men det är rätt fint, har haft det innan så det är inte sååå ovant.
 Nej nu ska jag upp och äta för jag är sjukt hungrig. Puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja dom var BÄST!! hoppas allt är bra med dej! kramisa söt.

2009-02-20 @ 19:37:56
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0