Good morning herr horst

Det har varit lite tomt här på sistone, sorry about that ♥
Har alla haft en bra vecka än så länge? Det har jag! Igår var jag i malmö med Elin. Vi gick först å kollade i affärer sen vid halv fem något sånt började vi dra oss mot folk å rock för att se MANDO DIAO!!! det va sjukt häftigt, haha. Jag hade inte pengar till att köpa skivan men jag lyckades knycka en affisch som jag kunde få signerad. Awsome!
Idag ska jag färga mitt hår för tredje och sista gången på tre dagar, haha. Ska låta håret vila typ en eller två månader efter det innan jag gör något mer..
Talk to yall later! PUSS


Såg precis en dokumentär om killer som driver facehunter. Helt underbar var han! Ska nog in å kolla lite på bilderna nu

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har haft en väldigt trevlig vecka :D Du är fortfarande pank va? :P puss

2009-02-18 @ 11:35:25
URL: http://yoursmileisadrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0